сряда, 25 януари 2012 г.

Благодаря!

Здравейте, момичета!

Искам да се похваля с подаръка, който получих от Lionelsa  по линия на инициативата "Предай нататък" (2011).



Нина, благодаря ти от сърце за ембоснатите хартии. Много ми харесват и ще си ги използвам с удоволствие.
Който следи блога ми, най-вероятно вече знае, че моя картичка беше избрана в топ 3 в Конкурса за Ръчно изработена картичка от инициативата на Фондация "За нашите деца" и "Двете елши".  По-миналата седмица, отивайки на пазар при Двете елши бях приятно изненадана. Получих грамота и подарък, които изобщо не очаквах:



Елшички, благодаря Ви и тук за щедрия подарък!

Хубав ден на всички!

5 коментара:

  1. Еси, честито!
    Още много приятни изненади ти желая! Получих адреса и когато съм готова ще разбереш :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито и от мен! Много успехи и награди и за напред!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито,Еси! Талантливите и добри хора трябва да се насърчават, макар и да не очакват в замяна нищо за добрината си!Браво, със здраве да си използваш всичко и много успехи

    ОтговорИзтриване
  4. Момичета, благодаря за милите думи!

    ОтговорИзтриване
  5. Честито, Еси! Много такива награди и занапред ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване