вторник, 22 март 2011 г.

Награда

Днес съм много щастлива, а причината за това е, че моят блог е посочен като източник на вдъхновение от Ива и Теди.

Иве, Теди, много ви благодаря! Аз правя картички от съвсем скоро (от около 3 месеца) и не съм си и помисляла, че моите картички могат да бъдат вдъхновение за някого.
Поласкана съм!
Сега ще споделя седем неща за мен:
1. Не обичам да говоря много, още по-малко за себе си.
2. Много обичам да пътувам и снимам (това са другите ми страсти).
3. Обичам морето и звукът на вълните.
4. Харесвам изчистения и елегантен стил.
5. Перфекционист съм.
6. Никога не съм си представяла, че ще правя картички и че това ще ми доставя толкова голямо удоволствие.
7. Исках да работя като графичен дизайнер.

Според правилата, трябва да номинирам 15 блога, които вдъхновяват мен. Това са:
Sleepless but dreaming
Beautiful Chaos Art
My small workshop
Green-Eyed Girl
The Paper Fairy
Floriart-design
~ Love Fairy ~
greatIDEAS
Fairy tale
Tini tin
goldie
Vessy
Творения и вдъхновения
Шарени хартийки
Моето местенце


Правилата на тази инициатива са следните:
1. Да благодарите на човека, който ви присъжда наградата.
2. Да напишете 7 неща за себе си.
3. Да наградите 15-те блога, които ви вдъхновяват и да уведомите авторите им за това.

11 коментара:

  1. Благодаря ти много за отличието! Беше ми много приятно да се "запозная" с теб :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз да отправя благодарност към теб за високата оценка. Да знаеш, че от сега нататък ще се старая повече.

    ОтговорИзтриване
  3. Еси, много ти благодаря за отличието. Прегръдки Ади

    ОтговорИзтриване
  4. Еси, много мерси за наградката :)Радвам се, че в моето блогче си открила нещичко за себе си :)

    Усмивки!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря, радвам се на високата ти оценка! Хареса ми какво си написала за себе си!

    ОтговорИзтриване
  6. Еси, благодаря за това, че ме награждаваш с такова отличие като вдъхновител! Аз нямам много време да творя, но когато успея да "открадна" такова съм истински щастлива и се радвам, че има хора, на които им харесват моите неща.

    ОтговорИзтриване
  7. Еси, макар и със закъснение, сърдечно ти благодаря за това, че споделяш тази наградка и с моето блогче!

    ОтговорИзтриване
  8. Награда за твоя блог и от мен:)!Виж тук:http://fragola-rossa.blogspot.com/2011/03/blog-post_27.html

    ОтговорИзтриване
  9. Еси,благодаря,че ми поднасяш тази наградка!Истински гъдел за самочувствието е да знаеш ,че си вдъхновил някой да сътвори нещо красиво!!!!

    ОтговорИзтриване