понеделник, 28 март 2011 г.

Pop-Up Card

Здравейте момичета!

Днес ще ви покажа една картичка, която направих за рожденния ден на една колежка.
Аз много обичам лалета и не можах да им устоя на тези като ги видях.
Идеята за вътрешността на картичката взаимствах от тук, но тъй като не остана място за пожеланията, реших да ги поставя в самите цветчета.
С тази картичка ще участвам в Картичкофурийско предизвикателство № 59 Pop-Up Cards и в предизвикателството на Arty-mark "Лале ли си, зюмбюл ли си".


9 коментара:

  1. Еси,страхотна е и това лилаво......Много е свежа ,а надписите са със страхотен шрифт.Поздравления,усмихнат ден от мен

    ОтговорИзтриване
  2. Много е интересна и красива :О)

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна картичка, много ми харесва. Успех...

    ОтговорИзтриване
  4. Този модел картичка е изключително сантиментален за мен:) Това беше първата картичка, която подарих на мама за 8-ми март след като започнах да се занимавам с картичко-правене. :)
    Идеята ти да напишеш пожеланията така много ми харесва, а лилавите лалета са разкошни!

    Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Елшите и Картичкофуриите:)

    ОтговорИзтриване
  5. Много е красива! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Ееее прекрасна е, много впечатляващо наистина, лалето си е лале :-)Благодаря ти за участието!

    ОтговорИзтриване
  7. Идейна и стилна. Поздравления !

    ОтговорИзтриване
  8. Сърдечно ви благодаря, момичета!

    ОтговорИзтриване
  9. Еси, прекрасна картичка! Много красива, нежна и с чудни лалета!

    ОтговорИзтриване