понеделник, 4 юни 2012 г.

Подаръче за Снежето...

Здравейте, момичета!

За съжаление почивката ми свърши, но пък отново съм на линия.
Днес ще Ви покажа четвъртия подарък от серията "Предай нататък 2012", който изпратих на Снежето (Bejko).
Този модел картичка бях видяла в някой от блоговете и от доста време исках да направя, а за цветчетата много ми помогна урочето на Кали (KalySto), за което много й благодаря! Вие ще кажете дали съм се справила. Хартиите, които използвах ги имам от повече от една година, но толкова много ги харесвам, че чак сега се престраших да ги нарежа.


Ето и вариантът на подвързията за Снежето. Цветът, които избрах за нея е любимото ми напоследък лилаво.



Прекрасна седмица Ви пожелавам!

7 коментара:

  1. Много нежна е станала картичката, а хартиите наистина са великолепни!

    ОтговорИзтриване
  2. Еси, страхотни са станали цветчетата, особено в комбинация със заврънтулките - много нежно!

    ОтговорИзтриване
  3. Картичката е много нежна и красива.
    Много добре те разбирам за това, че ти е трудно да нарежеш красивите хартии. Аз съм по същия начин.:-)

    ОтговорИзтриване
  4. Справила си се перфектно и си направила още една прекрасна картичка с прекрасна подвързия към нея! Прекрасна седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката наистина е красива и нежна, но от последните публикации са ми по-интересни подвързиите :) Изглеждат много изпипано, перфектни и също много стилни. Поздравления!
    Приятни почивни дни от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Еси, страхотен подарък :) Картичката е супер нежна и тези ленени хартии / ако не греша/ ми е ясно защо не смееш да ги режеш ;), а идеята за печата със заврантулките и цветята е много сполучлива :)

    ОтговорИзтриване