сряда, 14 март 2012 г.

Благодаря!

Здравейте, момичета!

Не съм писала от доста време, но така се стекоха обстоятелствата...
За разлика от предишните няколко седмици, тази започна много добре.
В понеделник получих тази прекрасна картичка от Isi (Melani) по случай 8-ми март:


Искре, признавам си, че успя да ме изненадаш. Картичката ти е много красива и много ме зарадва. Много, много ти благодаря!

Изненада ме и Лидия (Quilling-liva). Вчера получих едно парче от ето тази прекрасна торта, по случай втория рожден ден на блога й. Изобщо не подозирах, че късметът е избрал мен, докато Лидия не се свърза с мен, за да й изпратя адреса си.
Ето го и парчето торта, пълно със съкровища:



И Лидия успя да ме изненада, защото очаквах само парче торта, а в крайна сметка получих и една уникално красива миниатюра по линия на инициативата Pay it forward 2012.
Ето, насладете й се и Вие:

Лидия, много ти благодаря за прекрасният подарък, който си ми изпратила. И тортичката и миниатюрката са толкова красиви, като истински са. Възхищавам се на таланта и търпението, които притежаваш. Много съм щастлива, че притежавам тези красоти, сътворени от теб. А за това, късметът ми е помогнал за втори път. Тъй като ти дадох служебния си адрес, а си забравила да напишеш името ми, подаръчето не пристигна при мен, а е било отворено от колегите, които получават пощата. Когато видяли парчето торта, решили, че е за някой, който има рожден ден и започнали да звънят на всички колеги, родени през март. Е, и аз съм една от тях. И така, успях да получа пратката и сега имам възможността да й се радвам.

Благодаря, момичета!

4 коментара:

  1. Много хубави подаръци си получила и то за най-женския празник :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха, това с мартенския рожден ден ме разби. Много щастлива случайност! Нищо, че няма нищо случайно...
    Подаръчетата са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито,Еси! Страхотни подаръци си получила! Радост за окото.Наслаждавай им се:)

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасни подаръци си получила! Честито!

    ОтговорИзтриване